Informatyka klasa 3


01.04.2020 godzina 11.45 - 12.30

Witajcie! Dzisiejszy temat lekcji to: Powtórzenie wiadomości i umiejętności

Zadania do wykonania na 45 min
Poczta Zaloguj się na Swoim koncie pocztowym jeśli już je masz.
Scratch Zaloguj się do Swojego konta na Scratch jeśli juz je masz.
Wykonaj dowolną grę w oparciu o posiadane umiejętnosci i wiadomości.
Pamiętaj - żeby udostępnić gre musisz się zalogować na konto Scratcha i mieć potwierdzony - confirm - link aktywacyjny który jest wysyłany na maila. Poniżej film ułatwiający życie. Jeśli masz konta a jeszcze tego nie zrobiłeś zrób to teraz. Jeśli nie masz konta to nie musisz.
Kliknij Stwórz w menu górnym. Usuń kota ;) Dodaj dwa objekty główne Dog2 i Dot zmiana kostiumu co 0.2, poruszanie się jednego z nich WSADem, drugi leci do losowego miejsca czas 1.2s, kilka objektów dodatkowych np. Cat zmienna punkty Dot dodaje +1, Cat odejmuje -2, do zliczania zastosować opóźnienie zliczania 1s i ustawienie punktów na 0 przy rozpoczęciu gry. Jeśli masz pocztę i aktywowane konto na Scratch to spróbuj udostepnić mi link do gry - adres z przeglądarki wysłać na klasową pocztę - w tytule Zdalne nauczania. Zadanie 3 S1. a w treści link do Waszej gry - to ten adres z przegladarki. Wyloguj się z poczty i Scratcha.

Osoby z kółka informatycznego dostaną dodatkowe zadania ze Scratcha, C, C++, Pythona i innych w zakładce Koło informatyczne do piątku.
Learn More

Udostępnianie gry w Scratch