Informatyka klasa 2


Środa 1.04.2020

Witajcie! Dzisiejszy temat lekcji to: Powtórzenie wiadomości i umiejętności
Wykonaj dowolną grę w Scratch w oparciu o posiadane umiejętnosci i wiadomości.
Wejdź na stronę Scratch. Kliknij Stwórz w menu górnym. Usuń kota ;) Dodaj dwa objekty główne Dog2 i Dot zmiana kostiumu co 0.2, poruszanie się jednego z nich WSADem, drugi leci do losowego miejsca czas 1.2s, kilka objektów dodatkowych np. Cat zmienna punkty Dot dodaje +1, Cat odejmuje -2, do zliczania zastosować opóźnienie zliczania 1s i ustawienie punktów na 0 przy rozpoczęciu gry. Powodzenia i miłego dnia.

Jeśli strona nie działa poprawnie lub wyświetla się ikonka FlashPlayer to wymagana jest akceptacja lub/i pobranie wtyczki Adobe Flash Player. Wtyczka Flash Player jest potrzebna równiez do działania innych programów.

Osoby z kółka informatycznego dostaną dodatkowe zadania ze Scratcha, C, C++, Pythona i innych w zakładce Koło informatyczne do piątku.